Sešu dienu diēta, kuras rezultāti tevi iepriecinās nešauboties!
Diētas

Sešu dienu diēta, kuras rezultāti tevi iepriecinās nešauboties!

1. diena - zivju monodiēta

Šajā dienā ēdam jebkādas zivis - vārītas, ceptas vai sutinātas. Zivi drīkst sālīt, kā arī pievienot sezonālas un pikantas garšaugus. Gatavojiet zivi bez kartupeļiem, rīsiem vai griķiem, vienīgais, ko drīkst pievienot ir zaļumi.

2. diena - dārzeņu monodiēta

Otrajā dienā drīkst ēst visu veidu dārzeņus gan ceptā, gan vārītā, gan sautētā veidā. Tāpat kā iepriekš var pievienot sāli un sezonālus garšaugus. Tāpat drīkst spiest sulas, kurām nav pievienotas piedevas.

3. diena - vistas monodiēta

Visu dienu ēdiet vistas filejas vārītā, ceptā vai sautētā veidā. Protams, bez ādas.

4. diena - graudaugu monodiēta

Šajā dienā drīkst ēst jebkādus graudaugus - tās ir putras, sēklas, graudu maize, klijas utt. Tāpat drīkst dzert kvasu.

5. diena - biezpiena monodiēta

Drīkst ēst biezpienu ar zemu tauku saturu, tāpat arī piens ar pazeminātu tauku saturu.

6. diena - augļu monodiēta

Pēdējā dienā drīkst ēst jebkura veida augļus, kā arī augļiem pievienot tādas garšvielas kā kanēli, vaniļu u.c. Dzeriet augļu sulas, bet nepievienojiet tām cukuru.

Svarīgi: 

nedrīkst mainīt dienas! Katra iepriekšējā diena organismu sagatavo nākošās dienas ēdienkartei, pakāpeniski samazinot kaloriju patēriņu un tajā pašā laikā barojot ķermeni ar šķiedrvielām un ogļhidrātiem. Cukurs ir stingri aizliegts!!! Dzeriet pēc iespējas vairāk ūdens, kā arī zaļo un melno tēju!

Patika šis raksts? Iesaki to arī draugiem!

Pievienjies mūsu sekotājiem
Aizvērt