Eksperte hormonu jautājumos: “Lūk, kāpēc sievietēm tik grūti notievēt!”
Skaistums

Eksperte hormonu jautājumos: “Lūk, kāpēc sievietēm tik grūti notievēt!”

Kas mums traucē notievēt: pārāk augsts kortizola līmenis

Kortizols sāk izdalīties tad, kad mūsu organisms atrodas stresa stāvoklī, un daudziem cilvēkiem tas notiek praktiski visu laiku. Tas ir visbiežāk minētais iemesls, kas noved pie aptaukošanās sievietēm. Ja jūs strauji pieņematies svarā, visticamāk, iemesls ir paaugstināts kortizola līmenis.
Pārāk liels šī hormona daudzums samazina mūsu pašvērtējumu. Pie tam, ja pastāvīgi izjūtat stresu, jūsu organisms uzkrāj taukus, kuri visbiežāk paliek tieši uz vēdera.
Pārāk liels kortizola daudzums izraisa atkarību no cukura un ēdiena vispār. Jūsu organismam nepieciešams aizvien vairāk saldumu, lai veidotu tauku “mētelīti”. Un tas notiek visā organismā.
Ko vajadzētu darīt: kofeīns paaugstina kortizola līmeni. Ja jūs kādu laiku atturēsieties no kafijas un kofeīnu saturošiem dzērieniem, jūs kļūsiet mierīgāka un līdzsvarotāka.
Ja nevarat iztikt bez kafijas tases, pamēģiniet dzert zaļo tēju, tā arī satur kofeīnu. Tādā veidā ar laiku jūs spēsiet pilnībā atteikties no kofeīna.
Dzeriet ūdeni ar citronu un pipariem. Tāds dzēriens no paša rīta atmodinās gremošanas sistēmu, normalizēs vēdera izeju un izvadīs no organisma toksīnus un šlakvielas.
Un tā, atsakieties no kofeīna, ja vēlaties, lai kortizola līmenis būtu normāls.

Kas mums traucē notievēt: adiponektīna trūkums

Tas ir olbaltumvielu hormons, kurš palīdz organismam sadedzināt taukus. To ražo taukaudi un tas palīdz normalizēt glikozes līmeni.
Dažu cilvēku organismā šis hormons jau no paša sākuma tiek izstrādāts nepietiekamā daudzumā, kas bieži vien noved pie aptaukošanās.
Izrādās, mūsu CNS mijiedarbojas ar taukaudiem ar adiponektīna palīdzību. Tas atbild par iekaisuma un citu procesu regulāciju, kas var novest pie aptaukošanās.
Kas būt jādara: sāciet ēst pistāciju riekstus, lai paaugstinātu adiponektīna līmeni. Tas ir ļoti ērti – tikai viens produkts var paaugstināt hormona līmeni visā jūsu organismā! To pierāda pētījums, kurā piedalījās 60 cilvēki ar vielmaiņas problēmām. Pistācijas palīdzēja viņiem notievēt, normalizēt cukura līmeni un pazemināt slikto holesterīnu.
Adiponektīna līmeni palīdz normalizēt arī ārstnieciskā badošanās. Cenšaties nepārēsties uz nakti. Vīriešiem nevajadzētu ēst vēlāk par 16, sievietēm – ne vēlāk kā 18. Cenšaties neēst līdz 10 nākamajā rītā.
Vēl adiponektīna līmeni paaugstina tādi produkti kā avokado un rūgtā šokolāde.

Ko iegūstam gala rezultātā?

Manā dzīvē bija periods, kad nezināju, kā cīnīties ar lieko svaru. Kolīdz man izdevās tikt ārā no hormonālā haosa, mans svars sāka normalizēties.
Rodiet sevī spēku “pārbūvēt” savu dzīvesveidu, sakārtot ēdienkarti un stabilizēt hormonu līmeni. Tieši šie nosacījumi palīdzēja daudzām sievietēm tikt vaļā no saviem tauku “mētelīšiem”.
Par lieko kilogramu problēmām var diskutēt bezgalīgi. Labāk padomājiet, kā ar tām tikt galā.
Ieklausieties savā organismā un centieties tam sekot. Izvairieties no stresa, mīliet sevi un savu ķermeni.
Sapņojiet par skaisto un dzīvojiet ar cerību par kaut ko labāku. Tikai tā jūs varēsiet sajust enerģijas pieplūdumu un tikt galā ar jebkuru problēmu.

Patika šis raksts? Iesaki to arī draugiem!

Pievienjies mūsu sekotājiem
Aizvērt